Coffee spot-urile sunt împărțite în funcție de gradul lor de mobilitate în Kiosk – cu forma unui pahar supradimensionat de cafea, și Inside-mini coffee shop de 20-50mp. Cu o cifră de afaceri anuală de mai mult de 1,3 milioane euro și o echipă de 50 de pasionați ai cafelei, Coffee 2 Go este cu certitudine una dintre cele mai de succes start-up-uri românești din ultimii șase ani.
Preparând și servind mai mult de 3500 de băuturi zilnic, suntem în strânsă competiție cu cei mai mari operatori din domeniu.
Nu e doar Ally McBeal cea căreia îi place “coffee to go”. Cultura cafelei tradiţionale se adaptează la rutina vietii zilnice. Pentru cei care consideră cafeaua ca fiind o parte indispensabilă a vieţii lor, gândiţi-vă la momentele în care aţi fost nevoiţi să înduraţi cafeaua mult prea amară, fierbinte şi diluată servită la automatele de cafea. Ia ghiciti! Asta nu trebuie să se mai întâmple. Ziua de lucru trebuie să fie productivă, nu mizerabilă. Deci, uite-ne cu cea mai bună “coffee 2 go”.
Dar cum o vindem? Cum vinzi un produs cu o concurenţă atât de puternică? A trebuit să creem un impact atât de dramatic încât cumparatorul să se gândeascâ cu adevarat la o decizie pe care în mod normal o ia din obişnuinţă, alegând pe autopilot un brand familiar.
No matter how compelling (or how well advertised) the product proposition is, we needed visually impactful packaging to ensure that we gets a chance to sell.
Indiferent de cât de convingător sau bine promovat este produsul, aveam nevoie de un ambalaj cu impact care să asigure succesul vânzării. Din păcate, nu avem luxul timpului. Daca amabalajul nu spune o poveste, clar şi convingător în cateva secunde, cumpărătorul nu se va obosi să şi-o imagineze. Va merge către alternativele deja cunoscute.
Asta ne duce inapoi la problema vechilor obiceiuri şi alternative. Cafeaua nu e de ajuns să fie “interesantă”…ea trebuie sa fie clar diferită şi demonstrabil mai bună decât alternativele deja existente, care de obicei se află doar la doi paşi.
Cum este posibil ca un produs nou să comunice şi să se diferenţieze în decurs de doar 5-10 secunde?! Răspunsul este prin a comunica vizual printr-un ambalaj unic şi îndrăazneţ. Cu alte cuvinte, cele mai de succes produse, de obicei îşi prezintă atu-urile prin ambalaj şi prezentare. A trebuit să încălcăm obiceiurile de vânzare a cafelei printr-o culoare şocanta şi un mod de servire inedit.
Asa că, am mers la OSIM, şi am înregistrat conceptul “Coffee 2 Go”; un modul de vânzare asistată sub formă de pahar de cafea. Imaginea generează interesul iar calitatea îl amplifică. Dar nu ne-am oprit aici; ulterior, Coffee 2 Go a îmbrăcat și alte forme, culori și nuanțe, adaptându-ne și respectand un alt principiu care ne caracterizează: “Innovate or die”..
Ce vindem? “vindem timp la pahar”. Vindem timp de calitate, la un pret corect, ambalat într-un pahar de unică folosintă. Vindem diversitate. Vindem proximitate. Vindem noutate. Vindem altceva; întotdeauna vom inova încat să avem un portofoliul de produse pe care colegii din piață (concurenții) nu-l au.
Poziționată în inima Bucureștiului, pe o străduță liniștită de lângă Parcul Cișmigiu, te invităm să ne treci pragul, fie în trecere, sau poate chiar să mai zăbovești o clipă, ferit de tumultul și evervescența capitalei. Te așteptăm cu drag în Str. G-ral Berthelot nr 48, ca să înțelegi cum este să te grăbești încet.
S(small)5oz 30-120 ml |
M(medium)8oz 240 ml |
L(large)16oz 450 ml |
|
---|---|---|---|
FILTER COFFEE | 5 | 7 | |
HOT TEA | 5 | 6 | |
HOT LEMONADE | 6 | ||
CAPPUCCINO | 5 | 7 | |
CAFÉ LATTE | 5 | 7 | |
FLAVOURED CAPPUCCINO | 6 | 8 | |
FLAVOURED LATTE | 6 | 8 | |
CHAI LATTE | 5 | 7 | |
CHOCO CHAI LATTE | 5 | 8 | |
HOT CHOCOLATE BLACK | 5 | 7 | |
HOT CHOCOLATE WHITE | 5 | 7 | |
ESPRESSO | 4 | ||
ESPRESSO MACCHIATO | 5 | ||
AMERICANO | 5 | ||
ESPRESSO DOPPIO | 7 | ||
MATCHA LATTE | 8 | 10 | |
VEGAN ALOMND LATTE | 8 | 10 | |
VEGAN HOT CHOCOLATE | 8 | 10 | |
FLAT WHITE | 8 | ||
SNICKERS LATTE | 10 | ||
OREO LATTE | 10 | ||
ROM AUTENTIC LATTE | 10 | ||
BULLET PROOF COFFEE | 8 |
S(small)5oz 30-120 ml |
M(medium)8oz 240 ml |
L(large)16oz 450 ml |
|
---|---|---|---|
LEMONADE | 6 | ||
FRUIT LEMONADE | 7 | ||
ICECREAM FRAPPE | 10 | ||
ICE MOCHA | 10 | ||
ICE CHAI LATTE | 7 | ||
ICE LATTE | 7 | ||
MILK SHAKE: | 7 | ||
ESPRESSO FREDDO | 7 | ||
ORANGE FRESH | 10 | ||
SMOOTHIE | 8 | ||
Ice Mocha | 9 | ||
VEGAN ALMOND FRAPPE | 10 | ||
VEGAN CHOCOLATE FRAPPE | 10 | ||
SNICKERS FRAPPE | 10 | ||
TWIX FRAPPE | 10 | ||
OREO FRAPPE | 10 | ||
ROM Autentic FRAPPE | 10 | ||
ICE WHITE CHOCOLATE | 8 | ||
PROTEIC FRAPPE | 10 | ||
CEREAL KILLA' FRAPPE | 10 |